Про нас
Умови обміну та повернення
Для експертизи/ремонту/повернення, несправна апаратура направляється продавцю(виконавцю) за рахунок споживача.
Ви маєте право протягом 14 днів з дня покупки повернути або обміняти, придбаний Вами товар належної якості в нашому інтернет-магазині в наступних випадках:
-Товар має виробничий брак, який впливає на функціонування приладу за заявленим характеристикам;
-Товар не відповідає заявленим характеристикам;
Примітка: Технічні характеристики і опис товару надано офіційним представництвом виробника і актуально на дату появи товару в нашому каталозі. Характеристики з плином часу можуть змінюватися без попередження зі сторони виробника. За будь-якого роду невідповідності характеристик товару заявленим виробником, якщо це не погіршує функціональність приладу - наш інтернет-магазин відповідальності не несе.
Ми не приймаємо до повернення і не проводимо обмін товару у наступних випадках:
-Товар має сліди використання, зняті захисні плівки, пошкоджені пломби;
-Товар має будь-які пошкодження: механічні, хімічні, термічні;
-На апараті було встановлено стороннє ЗА некоректне;
-З причини: "слабких" акумуляторних батарей, "слабкого" прийому і т. д.
Роз'яснення:
Товарний вигляд:
Новий товар реалізується з заводськими захисними плівками, це є одним із чинників визначення товарного вигляду. Розкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки і батарея закриті захисними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що пошкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Так само повинні бути відсутніми потертості і подряпини на виробі.
Не використовувався:
В случае с мобильными телефонами это значит, что с телефона не было совершено звонков (кроме первого тестового звонка) и некоторых других действий (фотографирование, SMS и т.д.). Каждый мобильный телефон имеет внутренний счетчик времени разговора, по которому сервисный центр и определяет, был ли мобильный телефон в использовании или нет.
Вся электроника поставляется с ПО по умолчанию. Проверить, использовалось устройство или нет - может авторизованный СЦ или менеджер по приему товара. В случае обнаружения сторонних программ, изменениях в настройках, следах использования (файлы, фотографии, заметки, видеозаписи) - магазин может воспользоваться правом отказать клиенту как нарушение этого пункта.
Пломбы, ярлыки и расчетные документы:
Так же, этот пункт относится к товарному виду. Если при возврате вы потеряли какой то документ, информационные данные, или сорвали пломбу на товаре - ситуация будет аналогичной. Расчетные документы необходимо предоставлять копию товарно-транспортной накладной компании перевозичка и гарантийного талона (если на товар дается гарантия) для возврата средств.
Аксессуары - возврату подлежат НЕ РАСПАКОВАННЫЕ аксессуары. Если имеются следы вскрытия аксессуара и попытки вторичной запаковки (особенно это касается ПЭ упаковки или блистеров) - товар вернуть невозможно. Когда же можно их вернуть? Можно отказаться от покупки, проверив его при получении.
Гарантия на аксессуары (комплектация) - зарядки, батареи, наушники и прочее не распространяется.
При поверненні товару по причині "не сподобався" - ми має право провести утримання в розмірі 20% від вартості покупки . Нагадуємо що поверненню або заміні підлягають товари, які не були у вживанні і не мають слідів використання!
Без висновку сервісного центру з відміткою про те, що товар має "Істотний недолік" пересилку оплачує покупець.